طراحی بنر تلگرام
طراحی بنر تلگرام
خرداد ۵, ۱۳۹۶
نرم افزار طراحی لوگو
نرم افزار طراحی لوگو
آبان ۱۱, ۱۳۹۶
انواع بنر تبلیغاتی

انواع بنر تبلیغاتی

انواع بنر چاپی و اینترنتی !

طراحی بنر تبلیغاتی برای سازه ها و قاب های مختلفی طراحی و به نمایش در می آیند . وسعت این مساله به حدی است که گاها اطرافیان ما هر نوع تبلیغ را با نام Banner  می شناسند ! . علت های مختلفی سبب می شود تا این موضوع شکل بگیرد که ما در این امیدوار هستیم با توجه به مواردی که برای شما ذکر میکنیم پاسخگو این سوال و به همراه آن درک دقیق تری از واژه بنر تبلیغاتی بدست آورید .

قبل ار هر چیز باید دو نسخه نمایش بنر را از هم تفکیک به صورت مجزا به آن ها پرداخته شود . در گام اول ( مباحثی که در این مطلب برای شما ذکر می شود ، با توجه به برخی استثناعات ، به طور کلی در تمامی کشور ها به صورت یکسان می شود )

به طور کلی هر آنچه به عنوان یک اگهی و یا یک تصویر جهت انتقال پیام به مخاطب در قالب یک تصویر نمایشی مشاهده می کنید ، بنر نام دارد .

طراحی بنر ویژه تبلیغات آنلاین

اگر چه اغلب شما باید با این نوع فرم نمایشی بنر اشنایی داشته باشید . چراکه این روزها تبلیغات اینترنتی پای خود را فراتر از تصور گذاشته و شاهد نبوغ های جدید در این عرصه هستیم . تبلیغات در فضای مجازی به نوع های مختلفی تقسیم می شود . از انواع بنر ، تبلیغ متنی ، اگهی های محتوایی ، ویدیویی و سایر …. اما ثبت و نمایش اگهی از طریق بنر تبلیغاتی جزو پرکاربرد ترین نوع تبلیغات در اینترنت محسوب میشود . حتی اگر بخواهیم نام های دیگری از نوع آگهی را ببریم ، همواره در نوع تبلیغ Banner  نقش اساسی برای آن ایفا میکند .

بنر در فرم های نمایشی مختلف ( فضای مجازی ) :

  • بنر تلگرام 
  • پاپ اپ
  • ایمیل مارکتینگ
  • مطالب رپورتاژ
  • اینفوگرافی
  • شبکه تبلیغات
  • پست ثابت
  • شبکه های اجتماعی
  • نمایش ویدیویی
  • و …

مواردی که برای شما در چند خط گذشته ذکر شد ، تنها بخشی از فرم های نمایشی هستند که بنر می تواند در آن نقش مهمی داشته باشد یا به نوعی وقتی شما قصد تبلیغ از طریق هریک از فرم های نمایشی بالا را داشته باشید میتوانید روی تاثیر آن بر روی مخاطب استفاده کنید و به تبلیغات خود بپردازید . این روزها شاهد پیشرفت زیادی در این زمینه هستیم بطوری که بیش از ۹۰ % کاربران اینترنتی حداقل برای یکبار در روز از یکی از این پلفرم های نمایشی استفاده خواهد کرد که میتوان این موارد را جهت بهبود هدفمند سازی بخش تبلیغات خود در فضای مجازی بدانیم . البته مواردی که برای شما ذکر شد تنها بخشی از طیف وسیع فرم های نمایشی هستند که به نوعی هر کدام آن ها دارای شاخه های نامحدود و پربیننده ای هستند که بستر مناسبی را برای یک تبلیغ هدفمند و پربازده ایجاد می کند .

طراحی بنر ویژه تبلیغات چاپی

میرسیم به یکی از قدیمی ترین روش های قدرتمند تبلیغات در محیط حقیقی ، حتما این با نام های این دسته از نمایش آگهی اشنایی دارید اما برای مرور بیشتر به موارد توجه داشته باشید .

  • استند های تبلیغاتی
  • بیلبوردهای تبلیغاتی

هرچه فکر کردم تا عنوان دیگری پیدا کنم ! نشد ، بدلیل اینکه این دو مدل تبلیغ و فرم محیطی ، تشکیل دهنده و معرف کل بحث تبلیغات محیطی می باشد . اینکه شما یک بنر مرتبط با موضوع کسب و کار خود طراحی و توسط دستگاه های صنعتی چاپ به چاپ میرسانید یک بحث است و در ادامه نمایش آن یک بحث . شما میتوانید پس از چاپ Banner  خود آن را فرم ، سازه و جایگاه های مختلف در محیط اطراف به نمایش عموم در آوردید .

حال میتوانید آن را در سایز کوچک درب محل کسب و کار خود بچسبانید ، یا در وسعت بیشتر ، ان را سایز های بزرگ تر با صرف هزینه بیشتر در قالب بیلبوردهای تبلیغاتی خیابانی قرار دهید ، که این مساله وابسته به میزان بودجه تبلیغاتی شما و اهدافی که در نظر دارید تعیین و بکار گرفته می شود .

بطور واضح تر ، انواع بنر چاپی به شیوه های زیر قابل نمایش است :

  1. ایستگاه های اتوبوس
  2. نمایش خیابان ( کناری و میان بلواری )
  3. بیلبوردهای تبلیغاتی ( اتوبان ، آزادراه ها و خیابان ها )
  4. استند های تبلیغاتی خیابانی
  5. استندهای تبلیغاتی نمایشگاهی
  6. و …

مواردی هستند که میتوانید از آن ها برای نمایش چاپ بنر خود بهره مند شوید .

نتیجه گیری :

هر دو مدل تبلیغات بنری به نوعی کارآمد و دارای ویژگی های انحصاری خود هستند . اما اگر بخواهیم از حال و هوای این روزهای تبلیغات بگوییم . نمیتوان هر دوی آن ها را از هم به طور کلی جدا کنیم . بلکه نزدیک تر شدن بازار تبلیغات اینترنتی به محیطی به میزانی شده است . که اغلب کسب و کار ها صاحب سبک و برند همزمان با بر روی تبلیغات محیطی و تبلیغاتی اینترنتی خود سرمایه گذاری میکنند . تا بتوانند خدمات خود را به هر دو بخش تبلیغات و کاربران آن ها معرفی کنند .

انتهای مطلب .

اختصاصی از طراحی لوگو ایران

iranian logo designer
iranian logo designer

با سلام و احترام ، رضا فراهانی هستم متولد دی ماه 1368 ، علاقه مند به نرم افزارهای گرافیک دو بعدی ، از سال 93 تصمیم به راه اندازی یک وب سایت طراحی گرافیک داشتم و با وب سایت طراحی بنر رضاگراف فعالیت خود در فضای مجازی اغاز کردم و با توجه به تغییر رویکرد ، درک کنار وب سایت رضاگراف ، با رویکردی متفاوت . اینجا و با طراحان لوگو ایران در خدمت شما هستم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *